dinsdag 21 mei 2013

Heb ik nu zonet vanuit Sydney een vliegticket naar LA geboekt? Oew yeah!


Mocht ik vijftig jaar ouder zijn, zouden ze gegarandeerd de termen 'oud zot' op mij plakken. Voorlopig zullen we 't echter moeten houden op 't 'zot jong', waaaaaant... *tromgeroffel* .... ik heb zonet een ticket geboekt naar LOS ANGELES, oew yeah!

Voor zij die nu al vrezen dat ik ons Belgenlandje opnieuw enkele maanden in de steek zal laten, no worries, 't is maar voor twintig dagen (concreet van 2 tot 22 september). Net zoals ik nu in Sydney zit, zal er dan immers een mega, ultra, gigafijn HLN'ertje vanuit LA werken, waardoor ik geen overnachtingen hoef te betalen. Een dikke, vette win-win dus!

Hoewel ik nu al reuzehard uitkijk naar mijn pinky doortocht op de Hollywood Walk of Fame en 'n übercool uitje naar Las Vegas, ga ik in tussentijd gewoon nog even heel hard genieten van SYDNEY. 

I keep you posted, honeybees!

-X-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten