zondag 13 januari 2013

Chillen, schminken & poseren euh... beven


Ze heeft ons geduld lang op de proef gesteld, die ondeugende gele bol, maar de eerste voorzichtige zonnestraaltjes van 2013 hebben onze aardbol dan toch uiteindelijk bereikt. Om onze little miss Sunshine op gepaste wijze te verwelkomen, en omdat ik gewoon even met mijn hoofd zo ver mogelijk van het thesissen vandaan wilde zijn, trok ik mijn allerschattigste PINK rokje aan en scharrelde ik de meest vreemde, totaal niet in een bos passende attributen bij elkaar voor een marginale (uhu, I know), amateuristische, totally not useful fotoshoot

Al is die 'totally not useful' misschien een beetje overdreven... Dankzij mijn veel te luchtige outfit in een tijd waarin de temperaturen rond het vriespunt schommelen, heb ik mijn eerste domme plan van het nieuwe jaar immers alvast tot een goed einde weten te brengen. En hoewel verschillende medemensen de wubbes krijgen van irritante wannabe 'social media'-kenners die het aandurven hashtags te gebruiken ver buiten de Twittercontext, sta ik het mezelf toch even toe: #FierOpMezelf #IceQueen #OwYeah!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten